ΜΕΝΟΥ
Το καλάθι σας

Συχνές ερωτήσεις

1. Ποιες είναι οι διαθέσιμες μέθοδοι πληρωμής;

Η εξόφληση των παραγγελιών μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

Α. Κατάθεση σε τράπεζα

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Παρακαλούμε να αναγράφετε ως αιτιολογία τον αριθμό της παραγγελίας σας. Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλείστε να μας ενημερώστε μέσω email στο [email protected] για την εξόφληση, επισυνάπτοντας την απόδειξη κατάθεσης.

Σε περίπτωση που παρέλθουν 3 εργάσιμες ημέρες από την καταχώρηση της παραγγελίας και δεν έχει πραγματοποιηθεί πληρωμή, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα.

Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέσετε το αντίτιμο για την εξόφληση της παραγγελίας, είναι:

Εθνική τράπεζα
Αριθμός λογαριασμού: 369/47006940
IBAN: GR46 0110 3690 0000 3694 7006 940

Eurobank
Αριθμός λογαριασμού: 00260452720200046714
IBAN: GR88 0260 4520 0007 2020 0046 714

Πειραιώς
Αριθμός λογαριασμού: 5715014720151
IBAN: GR59 0172 7150 0057 1501 4720 151

Β. Χρεωστική/Πιστωτική Κάρτα

Με χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας. Με την καταχώρηση της παραγγελίας σας, εφόσον έχετε επιλέξει την πληρωμή με πιστωτική κάρτα, θα κατευθυνθείτε μέσω της ιστοσελίδας μας σε ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς για την συμπλήρωση των στοιχείων και χρέωση της κάρτας σας.

Γ. Paypal

Ομοίως, με την καταχώρηση της παραγγελίας σας, εφόσον έχετε επιλέξει την πληρωμή με Paypal, θα κατευθυνθείτε μέσω της ιστοσελίδας μας σε ασφαλές περιβάλλον για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Δ. Αντικαταβολή

Η συγκεκριμένη μέθοδος ισχύει μόνο για αποστολές μικρού όγκου και αξίας μικρότερης των 500€. Πραγματοποιείται μέσω courier (Γενική Ταχυδρομική. και το κόστος ανέρχεται στα 3€.

2. Τα προϊόντα που βλέπω είναι άμεσα διαθέσιμα; Τι θα συμβεί αν κάποιο από τα προϊόντα που έχω παραγγείλει έχει εξαντληθεί ή καθυστερεί πολύ να παραδοθεί;

Η διαθεσιμότητα των προϊόντων στην ιστοσελίδα μας ανανεώνεται καθημερινά. Παρόλα αυτά ενδέχεται σε ορισμένες περιπτώσεις να προκύψουν διαφοροποιήσεις. Σε κάθε περίπτωση, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail.

3. Πως μπορώ να μάθω σε ποιο στάδιο παράδοσης βρίσκεται η παραγγελία μου;

Για κάθε εξέλιξη αναφορικά με την παραγγελία σας θα ενημερώνεστε μέσω του e-mail που έχετε καταχωρήσει κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας, ενώ μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στο [email protected] και τηλεφωνικά μαζί μας στο 2273035537, κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες.

4. Πως μπορώ να κάνω αλλαγές στη παραγγελία μου;

Μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή επιθυμείτε. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει σταλεί από εμάς σε εσάς, θα υπάρξει κάποιο επιπλέον κόστος μεταφορικών. Παρακαλείστε, σε κάθε περίπτωση, να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2273035537, κατά τις εργάσιμες και ώρες.

5. Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου και να μου την στείλετε κάποια στιγμή αργότερα;

Μπορούμε να κρατήσουμε την παραγγελία σας για όσο διάστημα επιθυμείτε, κατόπιν συνεννόησης.

6. Κατά την παράδοση, γίνεται να μου ανεβάσουν τα πράγματα στο σπίτι;

Για παραγγελίες εντός Σάμου η μεταφορά εντός του χώρου σας είναι δωρέαν. Για παραγγελίες εκτός Σάμου, πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση.

7. Μπορώ να κλείσω ραντεβού για συγκεκριμένη ημέρα και ώρα παράδοσης;

Για παραγγελίες εντός Σάμου, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να κλείσουμε ραντεβού κατά την επιθυμία σας. Για παραγγελίες εκτός Σάμου, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή με τον συνεργάτη που έχει οριστεί.

8. Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Για θέματα κόστους μεταφορικών, παρακαλώ ανατρέξτε στην ενότητα "Μέθοδοι Αποστολής".